Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kooperativní činnosti v mateřské škole
UHLÍKOVÁ, Veronika
Bakalářská práce, ve své praktické části, obsahuje program kooperativních činností, při kterých děti mezi sebou spolupracují. Předem připravené činnosti byly otestovány ve vybrané mateřské škole a program byl celkově zhodnocen pro jeho další využití. Závěrečné výsledky této práce mohou pedagogům, ale i rodičům dětí předškolního věku posloužit jako inspirace pro dílčí kooperativní činnosti a zvýšit tak zapojení dětí do jednotlivých činností. Předpokladem pro praktickou část této bakalářské práce jsou teoretická východiska, která jsou rozdělena do čtyř oblastí. První z nich se obecně zaměřuje na kooperaci předškolního vzdělávání, její cíle a klíčové kompetence. Druhá část práce obsahuje charakteristiku dítěte předškolního věku z pohledu motoriky, emočního, sociálního a kognitivního vývoje. Třetí oblast seznamuje s možnostmi kooperativních činností a poslední část práce je věnována věkově heterogenním třídám v mateřské škole.
Věkově heterogenní versus věkově homogenní třídy mateřských škol
VELÍŠKOVÁ, Božena
Ve své bakalářské práci se zabývám pozitivy a negativy věkově heterogenních a věkově homogenních tříd mateřské školy. V teoretické části seznamuji s názory na tyto organizační formy v odborné literatuře, vzdělávacích programech a uvádím specifika obou forem. V praktické části zjišťuji pozorováním a testováním dětí a rozhovory s pedagogy vhodnost uvedených organizačních forem z hlediska úrovně připravenosti na vstup do základní školy a z hlediska rozvoje vzájemných vztahů mezi dětmi a jejich sociálních dovedností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.